+48 788 009 910    email: sklep@eumebluj.pl  

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, prześlij do nas w wybranej przez Ciebie formie (przykładowo wiadomości e-mail  przesłanej na adres sklep@eumebluj.pl lub listem poleconym na adres eumebluj.pl Jolanta Skocz 34-222 Zawoja 1190) oświadczenie o odstąpieniu - możesz skorzystać z gotowego wzoru oświadczenia, do którego pobrania link znajduje się poniżej oraz w regulaminie lub przesłanego w potwierdzeniu złożonego zamówienia, jak również korzystając z poniższej instrukcji "krok po kroku"

- link do formularza odstąpienia od umowy

KROK 1.

Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W treści wiadomości znajdziesz niezbędny numer zwrotu zakupionego towaru (zapisz go na adresowanej paczce) wraz z adresem, na który prosimy odesłać towar.

KROK 2.

Zapakuj zwracany towar. Towar należy zapakować w oryginalne opakowania. Odpowiedzialność za zwracany towar do czasu dostarczenia przesyłki do Sprzedawcy leży po stronie Kupującego. Zwracany towar nie może wykazywać znamion użycia czy zniszczenia i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży.

KROK 3.

Odeślij paczkę na adres: MTM Bogusław Ziętara 32-080 Brzezie ul. Narodowa 27, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

UWAGA!

Prosimy nie odsyłać zwracanego towaru "za pobraniem" lub poprzez Paczkomaty InPost, gdyż nie mamy technicznej możliwości odbioru takich przesyłek.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów poniesionych przez Ciebie, wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia do nas towaru, który zwracasz. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go przez okres dwóch lat w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@eumebluj.pl lub drogą pocztową na adres eumebluj.pl Jolanta Skocz 34-222 Zawoja 1190.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: MTM Bogusław Ziętara 32-080 Brzezie ul. Narodowa 27

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl